Kategoriler

21 Eylül 2013 Cumartesi

Cemal Süreya ~ Sevda Sözleri


       Okuma Şenliği'nin doğduğum senede vefat eden yazarı olarak güzel şair Cemal Süreya'yı seçmiştim. Etkinlik sayesinde uzun zamandır okumadığım şiirleriyle de buluşmuş oldum. Sevda Sözleri şairin bütün şiirlerinin toplandığı hazine niteliğinde bir kitap.  

       Cemal Süreya'nın bende yeri ayrıdır. Oturduğum semte ismi verilmiş, bir kaç apartman ilerimizde vefat etmiş şair hakkında bir çok hikaye dinlerdim ailemden. Tanır gibi hissederdim kendimi bu hikayelerle. 

        9 Ocak 1990'da vefat eden güzel şairin, şiirlerindeki dolu dizginliğiyle de Türk Şiiri'nin mihenk taşı olduğunu düşünmüşümdür. Cemal Süreya hakkında bir yorum yapmak elbette haddime değil. En çok sevdiğim şiirinin Üstü Kalsın olduğunu belirterek sizi kitaptan alıntılarımla başbaşa bırakıyorum..













        Keyifli ve Şiirli Günler..

1 yorum:

  1. Alıntılar gene çok güzel cemal süreya da ayrı bir çekicilik var sebebini bilmesemde sevdiğim bir şair

    YanıtlaSil