Kategoriler

21 Mart 2013 Perşembe

Çin Burçları El Kitabı ~ Thedora Lau

     Çin merakıma burçları da ekleyip, Çin burçlarını öğreneyim dedim. Kitaptan sevdiklerimin, ailemin ve benim burçlarımızı okudum. Genel olarak Çin Burçları konusunda bildiklerimden fazlası olduğunu da keşfettim ve kitabımı arkadaşıma hediye etmek üzere güzel bir notla bir kenara bıraktım. 

     Kitaba başlamadan önce Çin burçlarının genel anlamda bir tanım yaptığı ön yargısına sahiptim. Burçların ay üzerinden değil de yıl üzerinden olmasından kaynaklanıyor bu ön yargım tabi ki. Burçların yılla sınırlı kalmayıp, elementlere, mevsimlere ve de 5 ayrı karaktere de ayrıldığını öğrenmiş oldum böylece. 

     Kitapta Çin astrolojisi, hesaplamaların nasıl yapıldığı, burçların ve kişilik özelliklerinin nasıl belirlenebileceği açıklanmış, yükselenler anlatılmış, 144 farklı kombinasyonla evlilik uyumu hesaplanmış. Hoş bir kitap. Burçlara ilgi duyanların hoş vakit geçirebileceği bir kitap.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder